Dárky pro Péťu na Valentýn

Ještě vložím menší příspěvek o tom, jak jsem se rozhodla, že Péťovi vytvořím hezké překvapení na Valentýna, když už si dal tolik práce s plánováním celého výletu. 

Rozhodla jsem se, že mu vyrobím zavařeninovou sklenici, která bude obsahovat 365 lístečků a na každý nich napíšu, co pro mě znamená. Každý lísteček bude barevně odlišen. Myslela jsem si, že to bude skvělej způsob, jak mu prozářit každý den a nechat ho se těšit na další, až si konečně bude moct otevřít ten další :-)

červené - důvody, proč Tě miluju
modré - naše vzpomínky
světle zelené - láska je, když....
tmavě zelené - poukazy a vouchery
a žluté - komplimenty


    Problém nastal ve chvíli, když mi došlo, že 365 lístečků je prostě kurňa hodně lístečků!!! Takže jsem víceméně od Vánoc nedělala nic jiného (ano, krom zkouškového, na které jsem se důsledně učila, samozřejmě) že jsem psala lísteček po lístečku a další a další.... a když jsem měla pocit,že jich musím mít asi tak 500, tak jsem to spočetla a zjistila,že jich mám asi jen 120. Takže ještě 2x tolik, bezva. Takže jsem přidala a psala a psala a psala.... a pořád to ještě nestačilo a za chvíli jsme už měli odlítat. Tak jsem si vzala lístečky s sebou do letadla s tím, že se alespoň po cestě zabavím a dopíšu to. V Doze jsem na to měla nejvíc času ale problém nakonec nastal ve chvíli, kdy jsem si uvědomila, že mě ještě napadá co dál psát.... ALE DOŠLY MI BAREVNÉ PAPÍRKY. Tak jsem lítala po letišti jak letadlo ale žádné papírnictví jsem nenašla... Takže jsem nakonec musela předat dárek s pouhými 285 lístečky uvnitř. Zbytek budu muset ještě dopsat. :D :D Péťa měl ale velikou radost :-)

 

Další věc, co jsem vyrobila byly trička - matching t-shirts :-) Koukala jsem totiž do obchodů ale žádný trička mi nepřišly, že by nás charakterizovaly samý Mr Right a Mrs Always..... Chtěla jsem něco víc na míru, tak jsem se je rozhodla prostě udělat. Koupila jsem popisovač na trička a čistě bílá trička a na ně napsala



zadní strana
MOJE TRIČKO - "If lost, return to Petr"
JEHO TRIČKO - " I am Petr"

přední strana
MOJE TRIČKO - " He took my <3 on a long journey"
JEHO TRIČKO - "Her heart travels with me everywhere"

Tolik jsem doufala, že z toho bude mít mrtě radost!!