Hong Kong - plánování

Tak "konečně" mě skolila nemoc, takže můžu dopsat zážitky nejen z Hong Kongu :-) Když to bude trochu nesystematické, Tak mě omluvte, jsem pod takovým nemocným oparem a ani normálně netíhnu k tomu mít myšlenky kdovíjak srovnané :D 

Taaak, kde začnu? Asi začnu plánováním. Vzhledem k tomu, že můj Péťa má jen omezený počet dovolené a tuhle dovču si zařídil dřív, než mě poznal, tak mi vlastně nezbývalo, než se k němu připojit. Bylo to sice jak nad moje časové možnosti (měla jsem končit zkouškové a nějaký čas také pobýt v práci) tak nad moje možnosti finanční, ale nakonec se všechno tak nějak dalo dohromady. Zkoušky jsem prostě nedodělala, protože na ně nebyl čas a nějaký ten peníz jsem dostala od rodiny za úspěšně ukončený bakalářský titul. K promocím. 

Nakonec ale rohodně nelituju ani všech těch peněz ani odložených zkoušek!!! Ani za nic! Ale o tom ještě později, teď již k samotné cestě.

"To se asi zbláznim", myslela jsem si, když jsem se dozvěděla, že budu muset jet a letět úplně sama přes půlku světa. Několika spoji a ještě mezi nima přesedat a popojíždět... JÁÁ, ta, která se je schopná ztratit i na letišti Václava Havla jenom proto, že se už nejmenuje Ruzyně a to i přes to, že jdu se skupinou lidí, která to tam zná a přesto, že jsem tam už nespočetněkrát byla. No, tak jsem prostě nikdy necestovala sama, no! A to mě děsilo k smrti. Představa, že budu přesedat na místě, které určitě ani netuším do jakého státu možná ani kontinentu patří... (ano, je to smutné ale zeměpis nikdy nebyl mojí silnou stránkou - do teď se mi pletou názvy jako Bratislava, Budapešť a Barcelona a naprosto náhodně ty města zaměňuju a matu tím své posluchače :D poslední dobou mi začala pomáhat písnička "My house in Budapest, my hidden treasure chest.... " která jsem si myslela až donedávna, že zpívá "My HEART's in Budapest" a nechápala proč, když Budapešť není zas tak... řekněme profláklá pro svůj turismus....
tady je odkaz na tu super písničku - www.youtube.com/watch?v=VHrLPs3_1Fs )

kaaaaaždopáádně! jsem se bála :D



    Tak se můj zkušený cestovatel Péťa rozhodl, že mi zařídí plánek cesty, vytiskl mi trasu na www.rome2rio.com/ , což je úžasná stránka, kde můžete napsat název zastávky třeba "Můstek" a "Řím - Tiburtina" a ono vám to najde přesné spojení jak se z Můstku dostat přes letiště a autobusy přímo na tu konkrétní zastávku i s mapičkama a časama. Všechno potřebné mi vytiskl a poskládal ten nespočet letenek do pořadí, v jakém je budu po cestě potřebovat.  Prostě zlato, určitě bych jim cpala na letišti v...ééé Budapešti??  letenky z Hong Kongu do Manily a nechápala, proč s tím mají problém. :D 

Takže jsem byla nakonec odkázaná stejně jen na sebe na cestách naštěstí s tím, že budu moct Peťovi kdykoli zavolat a on mi najde plánky letšť a kdyžtak mě nasměruje :-))

Takže poslední noc před odjezdem 31.ledna jsem hodila mojí "milovanou" kočičku k Lence a vyrazila plná strachu a očekávání na autobusové nádraží Florenc. 

 

 

Diskusní téma: Hong Kong - plánování

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek