NOVÍ LIDÉ KOLEM MĚ

Poznávám jednoho zajímavého lida. Kontaktoval mě a tak jsme si vyšli ven poznávat krásy a nekrásy Prahy... Ukázala jsem mu trochu svojí bláznivou stránku a přemlouvala ať se mnou vyleze na Trojský most... on mi ukázal svou zbabělou a řek, že ne :D klasika... 

 

Vylezla jsem alespoň do části s tím, že ho pokoříme ještě jindy... 

 

Taky jsme s Vaškem prošli pěkný kus Prahy, asi hodinu strávili s koťaty a já vymyslela program na další setkání..

  • napřed lodičky - plavba po vltavě
  • pak koncert na Střeleckém ostrově
  • odtamtud přesun na Petřín, kde dáme piknik (napekla jsem brownies a udělala rohlíkový toasty) 
  • z Petřína jsem měla namířeno na Švandovo Divadlo, odkud to jede na Žluté lázně, kde jsem domluvila půjčení carverů - skateboardy..
  • nakonec byla na programu taneční party v lazních s DJem...
Nic nikdy nevyjde tak, jak si to naplánujete... aneb lodičky se hledaly příliš dlouho (ano, na ostrově maj troje půjčovny a ta naše byla až ta třetí :-), koncert na střeláku se vůbec nekonec (prostě tam byla stage ale nikdo na ní...) tak jsme místo toho zašli na nějakou část Střeláku, která je nepřístupná a prolezli dírou v plotě na nějaké ísto, kde jsme koukali jak projížděj lodičky...a v tom Václava napadlo... stopnem si loď! No jasný.. proč by ne.. Takže jsme stopli šlapadlo s Rusama na palubě a ty byli dost zmatený ale evidentně jim to nevadilo... (až na to,že jsem se zasekli na šutru a nešlo s tím hnout... :D ) odvezli nás na druhou část řeky...na "Dětský ostrov", kam se asi nemůže... vzhledem k těm všem varovným signálům "nevstupovat, vstup zakázán".. S hrůzou mi začlo docházet, že je taky dost možný, že se odsud nebudem moct dostat... vzhledem k názvu ostrov a nemožnosti se připojit na pevninu.... Nakonec se to vyřešilo uprošením vrátného, který jen tak omylem zrovna přišel na ostrov a s nevěřícným výrazem nás z ostrova vykázal... "jak jste se sem u všech všudy dostali??" Kdo vás sem pustil? ... "jsme připlavali...." :D :D ten výraz.... a pak piknikem to ten den skončilo.. ještě uvidíme jestli se někdy můj program dokončí... :-)
 
 

Diskusní téma: NOVÍ LIDÉ KOLEM MĚ

Dětský ostrov

Na ten ostrov se fakt nesmí, ale dostat se z něj dá :)
Na jeho druhé straně jsou totiž plavební komory a kdyby nic jiného, tak vždy alespoň jedna vrata jsou zavřená (z princip fungování komory) :D
Po nich se dá přejít a jsi na břehu. A nebo tam samozřejmě vede most, no...

Re: Dětský ostrov

viděli jsme tam nějaký mostečky...ale nahoře to hlídali dozorčí zdimadel... :-) dík za zajímavé info :-)

Re: Re: Dětský ostrov

nemáš zač - jsme tam byli na konci školního roku na exkurzi, tak si to místo pamatuju. A zahrádka je to moc pěkná ;)

Re: Re: Re: Dětský ostrov

jo, to byla, no :-) zarostlé staré koupaliště...

Přidat nový příspěvek